دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا صادقی بنام رفیق قدیمی

با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 - با لینک مستقیم + پخش آنلاین موزیک

Download New Sad Song By Reza Sadeghi Called Refighe Ghadimi

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دانلود آهنگ رفیق قدیمی از رضا صادقی با کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ با دو کیفیت 128 و 320 به ادامه مطلب مراجعه کنید ...

************************

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - لینک مستقیم

DOWNLOAD

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - لینک مستقیم

DOWNLOAD

***************************


***************************

برای دریافت کد پیشواز ایرانسل آهنگ اینجا کلیک کنید

برای دریافت کد پیشواز همراه اول آهنگ اینجا کلیک کنید

________________

متن آهنگ :

متن آهنگ رفیق قدیمی رضا صادقی :

یکی دو تا که نیست دردای سینم
پای حرف کدومـشون بشینم
باید بازم دم اون رفیقمو ببینم
رفیقم خب قدیمیش چیز دیگه ست
قدیمی تر کی از تو بوده و هست
تو هر حـالی که باشم تورو نمیدم از دست
عشق آخه قربون دلهره هات نگرونمه باز که چشات
نکن با خودت این جوری
فکرت با من و توی جاده ی یک طرفه
نشد با تو باشم یدفعه
عزیزم مگه مجبوری مگه مجبوری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید رضا صادقی رفیق قدیمی

♫♫♫♫♫♫

بهشت این جاســت جهنمم همین جاست

باید دید چی خوبه چی اشتباهه
همین عمرای کوتاه یه جور تموم راهه
حالا که رو زمین همین یه بارم
یه بار اجازه ی دنیارو دارم شده
هر جوری باید تورو بدست بیارم
عشق آهای دلبر دل نگرون
همش با من و با دگرون
دلم تنگته بدجوری
فکرت با من و توی جاده ی یک طرفه
نشد با تو باشم یدفعه
عزیزم مگه مجبوری مگه مجبوری