شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۴:۵۶ ب.ظ MEHDI ZAREI
من

من

Admin

من

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.

دانلود فیلم من با لینک مستقیم

دانلود رایگان فیلم ایرانی من با کیفیت عالی  ۷۲۰p

لینک دانلود قرار گرفت

دانلود فیلم من

گروه فیلم : اجتماعی

سال تولید : ۱۳۹۳

کارگردان : سهیل بیرقی

بازیگران: لیلا حاتمی در نقش آذر، امیر جدیدی در نقش آریا، بهنوش بختیاری، علیرضا استادی، علی منصور، سعید عطاییان، مانی حقیقی، حمد غفوری، داود بخشی‌خانی، داود مرتضوی، مرتضی آقا حسینی

خلاصه داستان : «من» ما رو نرقصون آذر..‏. فیلم سینمایی من اولین ساخته سهیل بیرقی در دو بخش سودای سیمرغ و نگاه نو سی و چهارمین جشنواره فیلم فجرحضور دارد. سهیل بیرقی سابقه دستیار کارگردانی و مدیر برنامه ریزی در فیلم های «اسب حیوان نجیبی است»، «کیفر»، «تردید»، «بی خود و بی جهت»، «استراحت مطلق»، «زندگی با چشمان بسته»، «هر شب تنهایی» و «من دیه گو مارادونا هستم» را دارد.

 

 ابتدا شش ثانیه صبر کنید تا تبلیغات رد شود روی گزینه مشاهده لینک دانلود کلیک کنید تا دانلود آغاز شود 

****************************************************

دانلود فیلم من

دانلود فیلم من با کیفیت 720p 

لینک مستقیم uploadBoy Upera

حجم : 650 مگابایت

دانلود فیلم من با کیفیت 480p 

لینک مستقیم uploadBoy Upera

دانلود فیلم من با کیفیت 720p 

لینک مستقیم uploadBoy Upera

حجم : 650 مگابایت

دانلود فیلم من با کیفیت 480p 

لینک مستقیم uploadBoy Upera

****************************************************

۹۶/۰۷/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
MEHDI ZAREI

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی